Translate

dinsdag 26 september 2017

Win actie

Er ging iets niet helemaal goed achter de schermen.
Het was de bedoeling dat er een nieuwe site kwam en die was er ook even maar die site klopte niet helemaal... heb ik weer😋
Ik wou het zo en niet anders en bij die site kon dat dus niet..
Vandaar dat ik gewoon nog lekker even deze site blijf houden!
Een tijdje geleden heb ik van Consenza artikelen gekregen om te zelf te testen.
Ook had ik spullen gekregen om weg te geven tijdens een actie.
En omdat er het een en anders op social media en deze site is veranderd vond ik het wel leuk om een win actie te houden.


Voor dit pakketje heb ik artikelen gekregen van sponsors en heb ik een paar dingen zelf gekocht.
Wat zit er in het pakketje?
- Consenza glutenvrije crackers
- Consenza champignon snack
- Consenza chocolade sticks
- Pak boekweitmeel
- Pak glutenvrije spaghetti
- Proefmonsten Bruno Banani
- Maybeline lipgloss
- Loreal lipstick



Oké ik snap dat voor de mannelijke lezers het niet echt een geweldig pakketje is, maar als je hem wint dan kan je natuurlijk je vrouw, vriendin, moeder, oma, tante of zus blij maken met de lipstick, lipgloss en geurtje😃.

Wat moet je doen om dit pakketje te winnen?
✔ Volg (like) mijn facebook en/of instagram pagina.
✔ Deel de foto openbaar op facebook en/of instagram.
✔ Maak kans op dit leuke pakketje.

Facebook: https://www.facebook.com/Mandysbeaufood/
Instagram: https://www.instagram.com/mandys.beaufood/

De winnaar maak ik 15 oktober bekend op facebook & instagram.

Liefs❤

Geen opmerkingen: